دلم براش تنگ شده...اون..اون اصلا براش مهم نیست چه حسی دارم و چقدر زجر میکشم احتمالا الانم داره با دوستاش حرف میزنه و اصلا براش مهم نیست
شاید دیگه نباید به ادما اهمیت بدم...
شاید نباید دیگه به کسی وابسته شم؟
چرا اصلا ادما وجود دارن وقتی وجود داشتنشون باعث بدتر شدن وضعیت میشه

 کاش میشد برای مدتی مرد

اگه هیچ ادمی به ادم دیگه کاری نداشت و زندگی خودشو میکرد خیلی همه چی راحت تر میشد...

عشق؟

بهتره اسم اینو بزاریم عشق یکطرفه

کوچیک که بودم وقتی این جمله رو میشنیدم میخندیدم و توی ذهنم میگفتم مگه همچین چیزیم داریم؟

شاید اگه مثل ادم میتونستم برای طرف احساساتمو توظیح بدم اینطور نمیشد یا اگه بلد بودم مثل ادم حرف بزنم

شاید اگه درکم میکردی شاید اگه افکار خط خطی توی ذهنمو میدیدی منو درک میکردی
همیشه اینطوریم که بیا دیگه بهش اهمیت ندیم اون دیگه مرده دیگه برای تو مرده ولی نمیشه نمیتونم نمیتونم
کاش میفهمیدی کاش میتونستی..
اینو فهمیدم که وقتایی  که با تو حرف میزنم بیشتر حالم بد میشه
چرا من ادمی نیستم که تو از اون خوشت بیاد؟
چرا شایستگی اینو ندارم...
شاید باید تمام این  رابطه؟هرچی که تو اسمشو میزاریو تموم کنیم
اره اون دیگه مرده،اون مرده...